ISLAM og DEMOKRATI
ISLAM og DEMOKRATI

04 - 01 - 09

Her først i det nye år 2009, så må vi blåøjede Danskere konstatere, at der er politikere på CHRISTIANSBORG, der mener,at alle religioner er lige gode. Jeg håber da,at Politikerne har opbakning i den danske befolkning,og også hos Danmarks kvinder,hvis de ønsker genvalg.

Utildækkede kvinder er som utildækket kød der lægges udenfor på gaden.. De er selv ude om at de bliver 'ædt'

Hele kvindens krop er ifølge adskillige hadith´er ”awrah” – det arabiske ord for ”pudendum” (kvindens ydre kønsdele).

Det er naturligt, at synet af awrah tænder mænd og skaber sexualtrang.

Denne trang er særligt udtalt hos muslimske mænd, grundet deres indestængte  sexpotens. Ifølge islam, har Allah har givet alle muslimske mænd en højere libido. Derfor giver sharia dem også tilladelse til at have fire koner (foruden lige så mange slavepiger og konkubiner de har råd til), så de kan få afløb for deres ubændige parringslyst.

Ifølge traditionen, blev 'profeten' givet 30 mænds libido, så han kunne nyde sine 9 koner, og de besejrede kontinuerlige forsyninger af kvinder fra jihad togterne.

Her er et eksempel på profetens omgående tænding ved synet af en kvinde: 

Muslimernes bog 008, nummer 3240: 

”Jabir rapporterede, at Allah´s budbringer så en kvinde, så han kom til Zainab (kvinden må have afvist ham) mens hun farvede læder, og havde samleje med hende”. 

Kun Islam erkender, at når muslimske mænd tændes, så må de omgående have udløsning for det. Intet under at vestlige fængsler er fyldte med muslimske voldtægtsmænd.

Australien´s top imam og mufti, Sheik Tajuddin Halali erklærer, at muslimske voltægtsmænd der terroriserer utilslørede kvinder i Vesten, er uskyldige.  


Her er et udsnit fra en avis: 
”Sheik Taj din al-Hilali, nationens øverste muslimske gejstlige, sammenlignede kvinder med kød, der er efterladt utildækket i gaderne og spises af katte”.

I en Ramadan-prædiken i en moske i Sydney, foreslog Sheik al-Hilali at en gruppe muslimske mænd, der for nylig var blevet idømt lange fængselsstraffe for gruppevoldtægter, var uskyldige. 

Henvendt til de 500 tilbedere om emnet utroskab tilføjede Sheik al-Hilali: ”Hvis du tager utildækket kød, og lægger det udenfor i gaden, eller i haven, eller i en park uden at tildække det, og kattene kommer og spiser det, hvis fejl er det så – kattenes eller det utildækkede kød?” 

Han fortsatte: ”Hvis hun var tildækket og opholdt sig i sit hjem, så ville problemet aldrig væer opstået”. 

Sharia'en styrer kvindens adfærd for at forebygge mændenes 'naturlige' sexualdrift, og hendes status i tilfælde af hun - som følge der af - bliver voldtaget. 

Sharialoven om at blive i hjemmet: 

"Kvinder skal blive i hjemmet, for at undgå at vise sig for na-mahram´er (fremmede der ikke tilhører familien)". 

Koranen 33.33 påbyder kvinden: ”Vær stille i jeres hjem”.
I sin tafsir-koran siger Maulana Mohiuddin: ”Det er ikke forbudt at bevæge sig udenfor huset, men det er også Haram (forbudt) at bevæge sig udenfor huset”. 

Sharia lov om at forlade hjemmet i hast:

Hvis en kvinde forlader hjemmet i absolut hast, som eksempelvis ved brand, skal hun tildække sig selv i fuld chador eller burka, og skal altid ledsages af en voksen mehram (der helst skal bære et synligt sværd).
Koranen 33.59 påbyder: "Oh Profet! Fortæl dine koner og døtre og troende kvinder, at drage deres slør over hele deres krop (afskærme dem selv fuldstændigt, bortset fra deres øjne eller et øje, for at kunne se hvor de bevæger sig hen) når de forlader hjemmet (i hast)". 

Et glimrende eksempel på implementeringen af dette aya (koranvers) og tilhørende sharia blev illustreret af det ihærdige religiøse politi. De forhindrede utildækkede (og uledsagede af mehram´er) unge kvinder i at undslippe en brændende skolebygning ved at slå dem tilbage med stokke. De fleste døde med æren i behold, takket være disse dydige muslimer. 

BBC nyhederne: 
Saudiarabisk politi standsede brandredning. 
Mekka Saudi Arabien - Saudiarabisk religiøst politi forhindrede skolepiger i at forlade en brændende bygning, fordi de ikke bar den korrekte islamiske påklædning, ifølge saudiarabiske aviser. 
Der opholdt sig omkring 800 piger i skolen i den hellige by Mekka, da tragedien opstod. 
Et vidne sagde, at der var tre politibetjente (religiøst politi) der ”bankede de unge piger for at forhindre dem i at forlade skolen, da de ikke bar abhaya og slør. Et stort antal af disse piger blev brændt ihjel levende, mens deres familier hjælpeløst så til. 

Sharia loven om voldtægt: 

I tilfælde af en kvinde bliver voldtaget anses hun for værende skyldig i utroskab, med mindre hun kan mønstre fire voksne mænd, der overværede handlingen, og vil bevidne at samlejet faktisk var påtvunget hende, og at hun ikke var en villig partner. Har hun derimod kun kvindelige vidner, i tilfælde af hun bliver voldtaget af en indtrængende foran sine medkoner og slavepiger, eller i sovegemakkerne fulde af kvindelige vidner, så er hun hjemfalden til straf for utugt.

Hendes straf er stening til døden hvis hun er gift, eller 100 piskeslag hvis hun er ugift. 

En 19 årig pige blev gentagne gange gruppevoldtaget af seks mænd i Saudi Arabien, og blev idømt 200 piskeslag og seksmåneders fængsel (straffen blev forøget, da der var tale om gruppevoldtægt). 

U.S.A. Today: 

Riyadh, Saudi Arabien – En saudiarabisk domstol dømte en kvinde der var blevet gruppevoldtaget til seks måneders fængsel og 200 piskeslag. Den oprindelige dom blev fordoblet, da hun tillige havde været passager i en bil, sammen med en mand, der ikke var et familiemedlem. 

Allah har gjort samleje med tilfangetagne kvinder og slavepiger halal (tilladt) i Koranen gennem fem aya´er: 4.3, 4.24, 23.6, 33.50, 70.30.

Så hvis et voldtægtsoffer fængsles, og afventer stening eller piskeslag, eller enhver anden fængslet kvinde der af andre årsager kvalificerer sig som tilfangetagen, bliver samleje med hende dermed halal. Det er den islamiske frynsegode for fængselsansatte, der arbejder mange timer til en lav løn.

Her er et udsnit af Persian Journal 

Kvinder i Evin Prison, Tehran - Der findes to afdelinger i Evin Prison: den isolerede afdeling der findes i mændenes afdeling, som befinder sig ved foden af det nordligste fængsel, og den offentlige afdeling der er tættere ved fængslets indgangsparti. Da jeg var i Evin fængslet kunne jeg se kvinderne blive transporteret til og fra deres isolerede afdelinger til andre afdelinger (som eksempelvis fængslets kontor) af mænd der skubbede rundt med dem med en stok. Gennem mine år i fængslet blev det mig bevidst, at de fængselsansatte havde seksuelle relationer med fangerne, som ellers blev voldtaget, hvis de gjorde modstand.

Fra islam-watch.org

Der findes jo en VIRKELIGHED uden for CHRISTIANSBORG, her i DANMARK som vore POLITIKERE CHRISTIANSBORG godt må interessere sig for, hvis det DET DANSKE blåøjede folk, ellers har POLITIKERNES interesse. Hvem ved det ??? Vore Politikere har jo lov til påny, at analysere om islam og Danmarks Grundlov er forenelige størrelser. Mit er spørgsmål er :" Kan GRUNDLOVEN og ISLAM forenes, således at  DEMOKRATIET og GRUNDLOVEN  forsat er gældende i Danmark ??? Besøg også   www.siad.dk 

Her er MOGENS RUKOVS mening om denne sag.

Mogens Rukov i Politiken,  Fra Religionsfrihed: Grundloven udelukker islam.

“Nu står vi i en situation, hvor denne kultur betvivles, kritiseres, latterliggøres, udskiftes. Intelligentsiaen vrænger ad forestillingen om danskhed, gør grin med kulturkanonen, ømmer sig latterramte, når de hører ordet nationalisme, selv om netop nationalismen opbevarer denne kultur.

Værst sker det inden for det religiøse område. Den samme intelligentsia, politikere, journalister og muslimer, falder over hinandens fødder for at åbne op for en modkultur, der er radikalt modsat den nordiske. De bruger et instrument: grundloven. Ifølge grundloven, siger de, er der trosfrihed i Danmark, inkl. frihed for en tro som Islam. Det er nok, fordi de ikke har læst grundlovens paragraffer om trosfrihed. En sådan trosfrihed, der tillader modkulturer som islam, har vi nemlig ikke. Grundloven har en paragraf om trosfrihed. Men det er en betinget trosfrihed. Betingelsen er, at religionen er af en sådan beskaffenhed, at der ‘intet læres, som strider mod sædeligheden og den offentlige orden’. Det står meget klart, at der intet må læres af den art. Hvis der i en moske læres om stening af kvinder, mistillid til demokratiet, foragt for anderledes troende, tilladelse til at slå dem ihjel osv., så må man sige, at moskeen ikke kan komme ind under den betingede religionsfrihed.

Trosfrihedens grænser bestemmes nemlig i den samme grundlovens paragraf 67, som også giver trosfrihed. Paragraffen lyder i sin helhed: »Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden «

CITAT SLUT

Islams tro er åbenbart en TOTALITÆR IDEOLOGI, der tillader den herskende religions udøvere ret store muligheder for seksuelle udskejelser - - - undtagen når det gælder kvinders seksuelle frihed. Er vores Danske Grundlov værdiløs,eller er det DOMMERSTANDEN eller vore POLITIKERE der har fejlet ???

Når EU - POLITIKERE ikke forstår islam,så bør vore   Danske Politikere   OPLYSE DEM.



HVORNÅR ER ET FOLK FORRÅDT ???

www.Google.dk  Mogens Rukov kan Google,s

Ved hver løgn bliver du mindre menneske

Logo

Al drama handler om løgn. Al komedie om snyderi. For løgnen og snyderiet er historiens motor, siger Mogens Rukov, der er leder af manuskriptlinjen på Den Danske Filmskole. Rukov blev for alvor en del af befolkningenss bevidsthed i forbindelse med dogmefilmen Festen, hvor han
Portræt af Mogens Rukov
Foto: Ty Stange
sammen med Thomas Vinterberg skrev manuskriptet. Med udgangspunkt i Festen, der viser hvordan løgnen kan ødelægge en familie, fortæller Mogens Rukov om løgnens indflydelse på dramaet og på det moderne menneske.

– Og i stigende grad. Jeg har en fornemmelse af at stå i løgn til alle sider. Det er, som om Festen er over det hele, overalt er der "Fest". Overalt finder jeg vibrationer af uærlighed, forstillelse, løgn. Helt ind i følelseslivet. Jeg ser på mennesker, og de er overflade, skuespillere. Vi klamrer os til en rolle. Måske er det mig, der kalder det frem hos dem. Med mit blik. Men det virker så omfattende. Som om der ikke er nogen realitet mere, men kun løgn.

Hvad kan en løgner lære?
Man kan næppe kalde fiktion løgn, fordi den ikke udgiver sig for at være sand, men hvad kan du som manuskriptforfatter lære en løgner?
– Vise ham løgnens ansigt. Vise dens konsekvenser. Men det tænker vi altså ikke på, når vi fortæller. Vi fortæller. Sanseligt. Og hvad løgneren kan lære? Jeg tror faktisk ikke, vi kan lære ham noget. Man kan kun lære noget, hvis man er stille, lyttende, søger, søger intenst. Se dig omkring. Alle larmer, fastholder deres identitet, febrilsk, identisk med den rolle, de spiller. Der er friskhed og dynamik over det hele. Gang i den. Det er den værste situation for erkendelse og for at lære noget. Det er, som om folk skal pisse så mange territorier af, så sandheden er uvedkommende, pisseriet vedkommende. Jeg er træt af det.

Dette var udpluk af et interview af MOGENS RUKOV

INTERVIEW
[Oprindeligt trykt i Sentura #11, september 2001]

Af Henrik Uth Jensen og Mogens Rukov

RELEVANTE LINKS:

Læs Senturas anmeldelse af Mogens Rukovs artikelsamling Festen og andre skandaler fra 2002












 














Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE